telegramaccounts
telegramaccounts
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

1. پست هاي اينستاگرام را در وبلاگ خود قرار دهيد
شما قبلاً برخي از پست هاي جاسازي شده اينستاگرام را در اين وبلاگ مشاهده كرده ايد. هر پست جاسازي شده قابل كليك است و به كاربران اجازه مي دهد مستقيماً به پست مربوطه يا نمايه اينستاگرام مراجعه كنند.

اين امر باعث مي شود كه پست هاي اينستاگرام خود را در وبلاگ خود قرار دهيد و راهي آسان براي نمايش محتواي اينستاگرام خود و افزايش ترافيك به نمايه اينستاگرام خود كنيد. و همانطور كه قبلاً بحث كرديم ، هر بازديدكننده جديدي از نمايه اينستاگرام شما يك دنبال كننده جديد بالقوه اينستاگرام است. شما همچنين ميتوانيد با خريد فالوور اينستاگرام به راحتي فالوورهاي خود را افزايش دهيد.

به عنوان مثال ، بگوييد اين پست وبلاگ در مورد اطلاعات جمعيتي LinkedIn بود. (اينطور نيست ، اما مطمئناً ما يك پست وبلاگ در مورد مشخصات جمعيتي LinkedIn داريم.) ما مي توانيم اينفوگرافيك را براي به اشتراك گذاشتن برخي از مهمترين جزئيات جمعيت شناختي قرار دهيم.

يا ، به جاي آن ، پست اينستاگرام را جاسازي مي كنيم ، مانند اين:


هر زمان كه محتواي تصويري مانند عكس ها ، نمودارها يا اينفوگرافيك ها را در وبلاگ خود به اشتراك مي گذاريد ، فرصتي وجود دارد كه به جاي آن ، پست اينستاگرام را با آن محتوا جاسازي كنيد.

2. محتوايي را كه قرار است دوباره به اشتراك گذاشته شود ارسال كنيد
در حالي كه به محتوايي فكر مي كنيد كه ممكن است به شما در نشان دادن پست هاي وبلاگ كمك كند ، به محتوايي فكر كنيد كه ديگران نيز دوست دارند آن را به اشتراك بگذارند.

مردم دوست دارند يك اينفوگرافيك خوب به اشتراك بگذارند ، بنابراين مي تواند گزينه خوبي باشد. اگر شخصي پست هاي اينستاگرام شما را در وبلاگ خود قرار دهد ، در معرض مخاطبان كاملاً جديدي از دنبال كنندگان بالقوه قرار مي گيريد.

همچنين به ايجاد محتوايي فكر كنيد كه افراد مايل به اشتراك گذاري مجدد آنها در استوري هاي اينستاگرام خود باشند. هر كسي مي تواند پست هاي اصلي خوراك شما را در يك Story مجدداً به اشتراك بگذارد. دوباره ، اين قابل كليك است ، بنابراين هركسي كه مي خواهد بيشتر بداند مي تواند روي پست اصلي شما كليك كند. اين يك راه آسان ديگر براي گسترش دسترسي شما به مخاطبان جديد و پيروان جديد بالقوه است.

به عنوان مثال ، در اينجا نحوه نمايش همان پست Hootsuite در مورد اطلاعات جمعيتي LinkedIn در استوري اينستاگرام من به نظر مي رسد.

داستان جمعيت شناسي Hootsuite LinkedIn را دوباره به اشتراك بگذاريد

3. حساب اينستاگرام خود را در ارتباطات ديگر به اشتراك بگذاريد
هنگام به اشتراك گذاشتن حساب اينستاگرام خود ، فراتر از كانال هاي اجتماعي خود فكر كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه به حساب اينستاگرام خود در وب سايت خود ، در امضاي ايميل خود و در خبرنامه هاي آنلاين خود پيوند دهيد. پيوند لازم نيست بزرگ باشد: مي توانيد از يك نماد كوچك اينستاگرام استفاده كنيد.

نحوه به دست آوردن فالوورهاي بيشتر در اينستاگرام: يك نماد كوچك اينستاگرام را در امضاي ايميل قرار دهيد (مثال)

اگر در حال تبليغ يك حساب جديد در اينستاگرام هستيد ، يك ايميل سريع كه برخي از پست هاي زيبا را برجسته مي كند ، راهي عالي براي به دست آوردن سريع فالوورهاي رايگان اينستاگرام است.

و مطالب آفلاين خود را فراموش نكنيد. زير پوش ها ، پوسترها ، برگه هاي بسته بندي ، كارت هاي ويزيت و بسته بندي همه مكان هاي بالقوه اي هستند كه مي توانيد دسته Instagram خود را به اشتراك بگذاريد ، راهي ساده براي جذب بيشتر فالوورهاي رايگان اينستاگرام به حساب شما.

 

 

4. از برچسب نام Instagram استفاده كنيد
برچسب نام اينستاگرام شما يك كد قابل اسكن است كه به كاربران اينستاگرام اجازه مي دهد بلافاصله شما را دنبال كنند. پيشتر گفتيم كه حتي مطالب ارتباطي آفلاين فرصتي براي تبليغ حساب اينستاگرام شما ارائه مي دهد. برچسب نام اينستاگرام راهي آسان و م toثر براي تبليغ حساب شما در موارد آفلاين مانند برگه هاي بسته بندي ، علائم و بسته بندي محصولات است.

نمونه اي از برچسب نام اينستاگرام براي به دست آوردن فالوورهاي بيشتر در اينستاگرام

برچسب نام شما همچنين راهي عالي براي بدست آوردن دنبال كنندگان جديد در زمان واقعي در رويدادها و كنفرانس هاي شبكه است. افرادي كه شخصاً با آنها ارتباط برقرار مي كنيد مي توانند بدون نياز به تايپ كردن دسته شما ، كد شما را اسكن كنند. سعي كنيد آن را چاپ كرده و آن را در محل نگهدارنده نام خود قرار دهيد تا دسترسي آسان داشته باشيد.

با ضربه زدن روي نماد سه خط در سمت راست بالاي نمايه اينستاگرام خود و انتخاب Nametag ، برچسب نام Instagram خود را پيدا كنيد.

5. هدف خود را برجسته سازي كنيد
حساب هاي ويژه فقط حساب هاي اينستاگرام هستند كه محتواي ساير كاربران را بر اساس هشتگ يا برچسب گذاري تنظيم و به اشتراك مي گذارند. برخي از اين حساب ها داراي تعداد زيادي طرفدار هستند و اشتراك گذاري آنها در يكي از پست هاي شما (همراه با دسته شما) مي تواند جريان جديدي از دنبال كنندگان اينستاگرام را براي شما ارسال كند.

تقريباً براي هر طاقچه و علاقه اي در اينستاگرام يك حساب كاربري وجود دارد. با انجام تحقيقات هشتگ خود ، همانطور كه در نكته 5 توصيه شده است ، آنها را كشف خواهيد كرد ، برخي از آنها مي توانند كاملاً مشخص شوند.

به عنوان مثال ،damngoodstitch داراي پست هاي گلدوزي است. اين حساب بيش از 145،000 دنبال كننده دارد.


6. صفحه Explore را هدف قرار دهيد
صفحه Explore همان چيزي است كه وقتي روي نماد ذره بين در پايين برنامه اينستاگرام كليك مي كنيد ، مي بينيد. طبق گفته خود اينستاگرام ، اين جايي است كه "مي توانيد عكس ها و فيلم هايي را كه ممكن است از حساب هايي كه هنوز دنبال نمي كنيد ، دوست داشته باشيد پيدا كنيد."

برگه Explore شامل پست هاي Instagram ، Stories و IGTV است. كاربران ابتدا شبكه اي از محتوا را انتخاب مي كنند كه توسط الگوريتم اينستاگرام انتخاب شده است. سپس آنها مي توانند با استفاده از كانال هاي موضوعي در بالاي صفحه ، عميق تر به موضوعات محتواي خاص بپردازند.

نيمي از حساب هاي اينستاگرام هر ماه از Explore ديدن مي كنند. اين يك فرصت بزرگ براي برندهايي است كه به دنبال افزايش مخاطبان خود هستند.

بنابراين ، چگونه مي توانيد محتواي خود را در برگه Explore نشان دهيد؟ كار آساني نيست. خوشبختانه ، ما يك مقاله كامل اختصاص داده ايم كه به شما در كشف آن كمك مي كند.

همچنين مي توانيد با انتخاب كاوش به عنوان يك مكان تبليغاتي ، هزينه ورود به فيد كاوش را پرداخت كنيد.


پاداش: بارگيري يك چك ليست رايگان كه مراحل دقيق عكاس سبك زندگي را نشان مي دهد تا از 0 تا 600،000 دنبال كننده در اينستاگرام بدون هيچ بودجه و وسايل گران قيمت رشد كند.

راهنماي رايگان را همين حالا دريافت كنيد!
نمونه هاي مختلف صفحه كاوش اينستاگرام و تبليغات در فيد كاوش


7. مكان خود را تگ كنيد
هر زمان كه يك عنصر مكان مشخص در پست يا داستان شما وجود داشته باشد ، ارزش افزودن برچسب مكان را دارد. اين يك راه آسان تر براي افراد است كه محتواي شما را در اينستاگرام پيدا كنند.


اگر كسب و كار شما داراي مكان فيزيكي است ، مطمئن شويد كه آن را برچسب گذاري كرده و مشتريان را به انجام همين كار تشويق كنيد. سپس كاربران مي توانند روي آن مكان كليك كرده و همه عكس ها و داستانهاي ارسال شده از فروشگاه ، رستوران يا دفتر شما را مشاهده كنند. اين مي تواند مارك شما (و حساب اينستاگرام) را در معرض ديد افراد بيشتري قرار دهد.

به عنوان مثال ، آنچه را كه هنگام جستجوي مكان Van Wonderen Stroopwafels در آمستردام جستجو مي كنيد بدست مي آوريد:

صفحه برچسب مكان آمستردام در اينستاگرام با پست هاي برتر


اگر از يك كنفرانس يا رويداد پست مي گذاريد ، افزودن موقعيت مكاني شما مي تواند به شما در برقراري ارتباط با ساير شركت كنندگان كمك كند و حساب خود را در معرض يك گروه بسيار هدفمند از دنبال كنندگان بالقوه جديد اينستاگرام قرار دهيد.

8. كاربران مربوطه را تگ كنيد
مي توانيد كاربران اينستاگرام كه در عكس هاي شما نشان داده شده اند را با ذكر علامت @در عنوان خود يا با استفاده از قابليت برچسب گذاري اينستاگرام در پست ، برچسب گذاري كنيد. در هر صورت ، هنگامي كه اين كار را انجام دهيد ، اعلاني دريافت مي كنند.

پست اينستاگرام Hootsuite با برچسب گذاري يك شريك در زيرنويس (به عنوان مثال نحوه دريافت فالوورهاي بيشتر در اينستاگرام)

برچسب زدن كسي او را تشويق مي كند كه با پست درگير شود و آن را با افراد زير به اشتراك بگذارد. پست شما همچنين در برچسب Tagged در نمايه اينستاگرام آنها ظاهر مي شود.

همچنين مي توانيد كاربران مربوطه را در استوري اينستاگرام خود تگ كنيد. سپس ، آنها مي توانند محتوا را فقط با چند ضربه روي Story خود به اشتراك بگذارند. اگر اين كار را انجام دهند ، همه كساني كه Story خود را مشاهده مي كنند نام كاربري شما را مي بينند و مي توانند روي حساب شما كليك كنند.

استوري اينستاگرام Hootsuite كه كاربر را برچسب گذاري مي كند (به عنوان مثال نحوه دريافت فالوورهاي بيشتر در اينستاگرام)

متوجه خواهيد شد كه ما گفته ايم فقط بايد كاربران مربوطه را برچسب گذاري كنيد. برچسب زدن كسي فقط براي جلب توجه او ايده خوبي نيست. فقط كساني را كه در عكس شما نشان داده شده يا مرتبط با محتواي پست شما هستند تگ كنيد.

برخي از كاربران بالقوه مرتبط براي برچسب زدن ممكن است شامل موارد زير باشند:

مشتريان
تامين كنندگان
ساير مشاغل مرتبط
همكاران يا كارمندان
شخصي كه مهارتي را به شما آموخته يا چيزي را كه در اين پست به اشتراك مي گذاريد به شما گفته است
هركسي كه در عكس ظاهر مي شود


9. ديگران را تشويق كنيد تا شما را تگ كنند
راه ديگر براي معرفي حساب اينستاگرام خود به مخاطبان جديد اين است كه از ساير كاربران اينستاگرام بخواهيد كه شما را تگ كنند. وقتي آنها شما را در يك پست برچسب گذاري مي كنند ، مخاطبان آنها دسته شما را مي بينند و اگر مي خواهند بيشتر بدانند مي توانند روي آن كليك كنند.

بيوگرافي شما مكاني عالي براي درخواست از افراد براي برچسب گذاري شما در اينستاگرام است.

به عنوان مثال ، Visit the USA از اينستاگرامرها مي خواهد تا آنها را براي نشان دادن در حساب كاربري خود برچسب گذاري كنند.

بازديدكنندگان اينستاگرام از برچسب ويژگي The USA ديدن مي كنند


10. حسابهاي مربوطه را دنبال كنيد
شما فقط بايد افراد را در يك پست اينستاگرام برچسب گذاري كنيد زماني كه محتوا مستقيماً به آنها مربوط مي شود. اما مي توانيد هر كسي را كه دوست داريد دنبال كنيد. و وقتي كاربر را در اينستاگرام دنبال مي كنيد ، به احتمال زياد آنها فيد شما را بررسي مي كنند.

اگر فيد اينستاگرام شما مملو از مطالب قانع كننده اي است كه به علايق آنها مربوط است ، به احتمال زياد اين لطف را جلب خواهند كرد.

گوش دادن اجتماعي يك راه عالي براي يافتن مكالمات مربوط به نام تجاري شما است. و از آنجا مي توانيد به راحتي كاربران تأثيرگذار (معروف به اينفلوئنسرها) را دنبال كنيد. دنبال كردن پيروان آن كاربران برتر نيز ايده خوبي است.

 

بخش "پيشنهاد شده براي شما" اينستاگرام نيز منبع خوبي براي يافتن حساب هاي مرتبط براي دنبال كردن است. اين در فيد شما بين پست ها يا در سمت راست صفحه روي رايانه ظاهر مي شود.

همچنين مي توانيد با مراجعه به نمايه خود ، سپس روي سه نوار در بالا سمت راست و كليك روي Discover People ، به پيشنهادات اينستاگرام دسترسي پيدا كنيد. در اينجا ليستي از حساب هاي محبوب اينستاگرام را كه بر اساس الگوريتم براي شما انتخاب شده اند ، خواهيد يافت.

اما به خاطر داشته باشيد كه نبايد خيلي از حساب هاي ديگر را خيلي سريع دنبال كنيد. نسبت پيروان شما براي اعتبار مهم است. نسبت پيروان شما تعداد افرادي است كه شما را دنبال مي كنند در مقايسه با تعداد افرادي كه دنبال مي كنيد.

و بازي را انجام ندهيد كه افراد را فقط براي جلب توجه آنها دنبال مي كنيد و پس از اينكه آنها شما را به دنبال شما آوردند ، آن را دنبال نكنيد. اين براي شهرت اينستاگرام شما خوب نيست ، زيرا واقعاً يك حركت تند و زننده است.

 
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۲:۱۸ ] [ moeinam ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی