telegramaccounts telegramaccounts
| ||
|
اين روزها كسب و كارهاي انلاين بيش از هر زمان ديگري فعاليت مي كنند. بسياري از كسب و كارهاي سنتي در تكاپوي ارائه كسب و كار خود به صورت آنلاين نيز هستند. اين يعني ما رفته رفته شاهد تغيير در ماهيت بيزينس ها هستيم و كم كم به جايي ميرسيم كه عمده كسب و كارها به صورت آنلاين عرضه مي شوند. پيج اينستاگرام، براي پيشرفت نياز به عوامل مختلفي نظير توليد محتوا اينستاگرام ، انتشار پست در زمان هاي مناسب، جذب فالوور و حتي پشتيباني دارند؛ طبيعتا تمامي اين كارها را نمي تواند كاربر انجام دهد. اما در حال حاضر كاربراني به وجود آمده اند كه از اين فرصت، به عنوان فرصت شغلي استفاده كرده اند. ادمين پيج اينستاگرام كسي است كه تمامي وظايف و فعاليت هاي شما را در اين شبكه اجتماعي انجام مي دهد. ادمين كوتاه شده واژه انگليسي Administrator است كه معادل آن در فارسي واژه "مدير" به كار مي رود. فردي كه به عنوان ادمين مشغول به فعاليت است علاوه بر اين كه پاسخگوي كليه سوالات شما است مي تواند مديريت پيج اينستاگرام را هم بر عهده بگيرد و اين كار را به بهترين نحو ممكن انجام دهد. از جمله كارهايي كه اين شخص مي تواند براي پيج كسب و كار شما انجام دهد، مي توان به موارد زير اشاره كرد:
استخدام ادمين حرفه اي اينستاگرام غيرحضوري به شما كمك مي كند كه بتوانيد به پيشرفت پيج اينستاگرام خود سرعت بيشتري ببخشيد. همچنين دقت داشته باشيد كه استخدام ادمين اينستاگرام مي تواند داراي شرايط مختلفي باشد؛ به اين صورت كه شما مي توانيد براي ادمين پيج ساعت كاري مشخص كنيد و در نهايت با توجه به فعاليت و شرايطي كه تفاوت كرده ايد از پيج خود خروجي دريافت كنيد. اگر شما هم محدوديت زماني داريد و نمي توانيد به فعاليت موثر در پيج اينستاگرام خود بپردازيد، نمادين پيج شما را به ادمين هاي حرفه اي و متخصص واگذار مي كند. تفاوت ادمين اينستاگرام با وبمستر در چيست؟يكي از رايج ترين پرسش هاي كاربران تفاوت ادمين اينستاگرام و وبمسترها است. كاربران معمولا وبمسترها را با ادمين اينستاگرام اشتباه مي گيرند يا هر دو اين را يك كاربر در نظر مي گيرند. اما اين امر كاملا اشتباه است و اين دو واژه كاملا از يكديگر مجزا هستند. وبمسترها به مديرهاي وب سايت ها گفته مي شوند كه وظيفه آنها مديريت تمام و كمال يك وب سايت اينترنتي است. در مقابل ادمين ها افرادي هستند كه در سوشال مديا و شبكه هاي اجتماعي مشغول به فعاليت هستند و مديريت پيج ها را برعهده دارند. اما حوزه فعاليت ادمين هاي اينستاگرامي وب سايت ها را در بر نمي گيرد. استخدام ادمين اينستاگرام يا استفاده از ربات اينستاگرام؟!از ديگر پرسش هاي معمول كاربران اين است كه چرا از ربات ها براي مديريت پيج خود استفاده نكنيم؟ ربات اينستاگرام براي اهداف مختلفي بسته به نياز كاربر طراحي مي شوند و مورد استفاده قرار مي گيرند. اهدافي از جمله جذب فالوورها، در دسترس بودن هميشگي براي پاسخگويي به مشتريان، لايك كردن پست هاي ساير پيج ها و ساير مواردي از اين دست. ربات ها هيچ استراحتي ندارند و به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته و هر روز سال مشغول به فعاليت هايي هستند كه براي آن طراحي و برنامه ريزي شده اند. به كمك ربات شما قادر هستيد ويو پيج را افزايش دهيد و البته موضوعي كه در اين ميان وجود دارد اين است كه گاها ممكن است اين ويوها فيك باشند. به طور كلي كاري كه ربات هاي اينستاگرامي انجام مي دهند اين است كه ميزان فعاليت پيج شما و حساب كاربري تان را بيشتر و بيشتر مي كند. هر قدر اين فعاليت ها افزايش پيدا كند آنگاه ميزان ويوهايي كه دريافت ميكنيد بيشتر مي شوند پست، استوري ، آي جي تي وي، ريلزها و به طور كلي محتواهايي كه براي توليد آنها زحمت مي كشيد و آنها را آپلود مي كنيد با اين كار بيشتر و بهتر ديده شده و تعامل هاي بيشتري هم دريافت مي كنند. در مقابل ربات ها ادمين ها هستند. شايد ادمين ها مانند ربات 24 ساعته نباشند و بهره وري ربات را نداشته باشند اما مزيت هاي ديگري دارند كه عموم كسب و كارها بكارگيري آنها را ترجيح مي دهند. برقراري تعامل هايي دوستانه، انتخاب فالوورها با دقت بالا و دوري از فالوورهاي فيك، امكان پاسخگويي دقيق و رفع ابهام و ... همه و همه مزيت هايي هستند كه ادمين ها براي پيج شما به ارمغان مي آورند. كار ادمين اينستاگرام با توجه به نياز كسب و كارهايكي از مواردي كه جاي بحث زيادي دارد وظيفه هايي است كه براي ادمين پيج اينستاگرام مطرح مي شود. كار ادمين اينستاگرام كاملا وابسته به پيجي است كه در آن مشغول به فعاليت هستند. برخي از صاحبان پيج ها تنها نياز به ادمين اينستاگرام دارند كه به دايركت ها پاسخ دهد، اما برخي ديگر كار ادمين اينستاگرام را توليد محتوا تعريف مي كنند و مديريت پيج را نيز به صورت تمام و كمال انجام دهند. در نتيجه وظايف ادمين ها شرح مشخصي ندارد و كاملا بسته به پيجي است كه در آن فعاليت مي كنند. اين تغيير فعاليت در درآمد ادمين حرفه اي اينستاگرام تاثيرگذار است و درآمد آنها را متغير مي كند. در ادامه تعدادي از رايج ترين وظايف ادمين اينستاگرام را مطرح مي كنيم: ادمين پيج براي اينستاگرام در مقابل وظايف خود هزينه اي دريافت مي كنند، وظايف مشخصي را به عهده مي گيرند. شما به عنوان كارفرما شناخته مي شويد و در صورتي كه ادمين براي پيج اينستاگرام به خوبي وظايف خود را انجام ندهد، مي توانيد به او تذكر دهيد. براي آشنايي بيشتر با وظايف ادمين اينستاگرام چند مورد را بيان مي كنيم. كار ادمين اينستاگرام با توجه به نياز كسب و كارها
دقت داشته باشيد كه شايد تمام موارد گفته شده از وظايف ادمين اينستاگرام نباشد و شما با توجه به نياز پيج خود آنها را انتخاب مي كنيد؛ درآمد ادمين اينستاگرام غيرحضوري را وظايفي كه به آن داده مي شود، مشخص مي كند. اما براي آشنايي بيشتر با وظايف ادمين ها و خدماتي كه ارائه مي دهند توضيح كوتاهي در مورد مهترين وظيفه ادمين ها مي دهيم. به اين نكته توجه كنيد از وظايف مهم در مديريت پيج اينستاگرام مديريت محتوا است. اين كار از توليد محتوا تا اديت و انتشار محتواي توليد شده را در بر مي گيرد. علاوه بر اين انجام تبليغات به خصوص استفاده از تبليغاتي كه بازدهي بالايي براي پيج دارند از جمله كارهاي مديريت پيج قرار مي گيرد و بايد با دقت به آن پرداخته شود.
source: https://namadin.co/%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%86
امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۶:۲۰ ] [ moeinam ]
|
|
[قالب وبلاگ : بيگ سايت] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |